Blog

nazorg pmu

Nazorg PMU

PMU behandeling

powder brows wat is dat

Powder brows wat is dat

● Ben je verhinderd en kun je niet op de afspraak komen? Dan vragen we je om zo snel mogelijk, maar uiterlijk 24 uur voor de afspraak, te laten weten dat je niet komt. Dit kan telefonisch, via WhatsApp, e-mail of door je af te melden via de link in de herinneringsmail (let op: dit moet 48 uur van te voren!). Deze regel geldt voor iedereen en in alle denkbare situaties, dus ook bij ziekte, een ongeluk, een ziek kind en meer.
● Kom je niet opdagen, of meld je je niet op tijd af? Dan betaal je 50% van de behandelingskosten.
● Kom je meer dan 5 minuten te laat voor je behandeling? Dan verkorten we de tijd van de behandeling met evenveel tijd. In dit geval betaal je alsnog het volledige bedrag van de behandeling. In deze situatie zijn wij niet verantwoordelijk voor de kwaliteit van het eindresultaat.
● Ben je een nieuwe klant? Dan vragen we je om een aanbetaling van 50% van de behandelingskosten. Als je bent verhinderd en je afspraak niet op tijd annuleert, houden wij de aanbetaling.
● Neem kinderen onder de 7 jaar niet mee naar de salon.
● Heb je in een andere salon wimperextensions laten zetten? Dan kun je bij ons helaas niet terecht voor refills. Wel ben je natuurlijk van harte welkom voor een nieuwe set.
● Is meer dan 80% van je wimperextensions uitgevallen voor je refill-behandeling? Laat dit ons dan vooraf weten.
● Wij adviseren je om na iedere 3e refill een nieuwe set wimperextensions te laten plaatsen. Zo kunnen wij de kwaliteit garanderen.
● Alle afspraakbevestigingen en -wijzigingen sturen wij per e-mail. Zorg dus dat je het juiste e-mailadres aan ons doorgeeft!
● Heb je een afspraakbevestiging ontvangen per mail? Controleer deze dan goed, om fouten en miscommunicatie te voorkomen.